PRESENTACIÓ

L'Orquestra de l'Escola Municipal de Música de Santa Coloma de Gramenet, és una agrupació formada per alumnes de corda i vent dels dos primers cicles de Nivell Mitjà.

Va néixer el 1995 i l'any 2010 vam celebrar el seu XVè Aniversari. El règim de treball és l'assaig setmanal el resultat del qual es mostra en els concerts trimestrals a l'Auditori de Can Roig.

L'orquestra dóna amb freqüència als seus membres l'oportunitat de tocar com a solistes.


A més dels concerts a l'escola, sovint es prodiga fora del municipi. Fins ara ha realitzat concerts a Catalunya, Aragó, França i Alemanya.

L'orquestra està oberta a acollir alumnes que no siguin de l'escola però que mostrin l'interès i el nivell adequats.

dijous, 21 de març del 2013

3r TRIMESTRE

El proper dc. 3 d'abril, reemprenem el treball.

Ens espera un trimestre molt interessant, amb un repertori variat d'estils, amb solistes, etc...

Als següents enllaços podeu escoltar algunes de les obres.

William Boyce / Simfonia n. 1 / 3r mov.

Richard Meyer / The “Billy Tell” Overture
http://72.41.41.216/mp3/35840.mp3    

A. Firth (arr. Bob Phillips) / Croc Rock
http://72.41.41.216/mp3/30927.mp3

dimarts, 8 de gener del 2013

SEGON TRIMESTRE 12-13

Benvinguts al 2n trimestre del curs 12-13.

El repertori previst és el següent:

- Simfonia n. 1 de W. Boyce
http://72.41.41.216/mp3/35509_a.mp3
http://72.41.41.216/mp3/35509_b.mp3

- Allegro, d'A. Vivaldi
http://72.41.41.216/mp3/40565.mp3

- Suite Abdelazer (fragments), de H. Purcell





- Two Celtic Dances

Recordeu que celebrarem l'intercanvi amb l'Escola Municipal Josep M. Ruera, de Granollers.

Les dates són: dss. 9 de març, a Sta. Coloma / dss. 16 de març a Granollers.

dissabte, 15 de desembre del 2012

El "Chop"

Aquí teniu uns exemples de la forma de tocar anomenada "chop". El primer, a càrrec del violinista Oriol Saña i el segon, de Richard Greene, inventor d'aquesta tècnica.