dilluns, 1 d’abril del 2013
dijous, 21 de març del 2013
3r TRIMESTRE
El proper dc. 3 d'abril, reemprenem el treball.
Ens espera un trimestre molt interessant, amb un repertori variat d'estils, amb solistes, etc...
Als següents enllaços podeu escoltar algunes de les obres.
William Boyce / Simfonia n. 1 / 3r mov.
Richard Meyer / The “Billy Tell” Overture
http://72.41.41.216/mp3/35840.mp3 A. Firth (arr. Bob Phillips) / Croc Rock
http://72.41.41.216/mp3/30927.mp3
dimarts, 5 de març del 2013
ÚLTIMES ACTIVITATS DEL TRIMESTRE
dijous, 21 de febrer del 2013
Intercanvi Sta. Coloma - Granollers
dilluns, 28 de gener del 2013
CALENDARI 2N TRIMESTRE
dimarts, 8 de gener del 2013
SEGON TRIMESTRE 12-13
Benvinguts al 2n trimestre del curs 12-13.
El repertori previst és el següent:
- Simfonia n. 1 de W. Boyce
http://72.41.41.216/mp3/35509_a.mp3
http://72.41.41.216/mp3/35509_b.mp3
- Allegro, d'A. Vivaldi
http://72.41.41.216/mp3/40565.mp3
- Suite Abdelazer (fragments), de H. Purcell
- Two Celtic Dances
Recordeu que celebrarem l'intercanvi amb l'Escola Municipal Josep M. Ruera, de Granollers.
Les dates són: dss. 9 de març, a Sta. Coloma / dss. 16 de març a Granollers.
El repertori previst és el següent:
- Simfonia n. 1 de W. Boyce
http://72.41.41.216/mp3/35509_a.mp3
http://72.41.41.216/mp3/35509_b.mp3
- Allegro, d'A. Vivaldi
http://72.41.41.216/mp3/40565.mp3
- Suite Abdelazer (fragments), de H. Purcell
- Two Celtic Dances
Recordeu que celebrarem l'intercanvi amb l'Escola Municipal Josep M. Ruera, de Granollers.
Les dates són: dss. 9 de març, a Sta. Coloma / dss. 16 de març a Granollers.
dissabte, 15 de desembre del 2012
El "Chop"
Aquí teniu uns exemples de la forma de tocar anomenada "chop". El primer, a càrrec del violinista Oriol Saña i el segon, de Richard Greene, inventor d'aquesta tècnica.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



